GRĄŽINIMAI

Noriu pakeisti / atšaukti savo užsakymą

Prašome ne vėliau nei per 12 val. nuo apmokėjimo susisiekti su mumis ir mielai pakeisime / atšauksime Jūsų užsakymą.


Gavau prekę, tačiau noriu ją grąžinti ir atgauti sumokėtus pinigus

Jūs turite teisę grąžinti prekę ir atgauti visus sumokėtus pinigus. Štai prekių grąžinimui taikomos sąlygos:

    • Grąžinama prekė turi būti nepanaudota, o prekinė išvaizda – nepažeista.
    • Grąžinamų prekių siuntimo išlaidas apmoka pirkėjas.
    • Pageidavimas grąžinti prekes turi būti pateiktas ne vėliau nei per 30 d. nuo prekių gavimo dienos. Tai galite padaryti susisiekus su mumis.

Jums įvykdžius šias sąlygas, Stipru.lt įsipareigoja atlikti pinigų grąžinimą ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių grąžinimo dienos.


Gavau netinkamą arba defektuotą prekę

Jei gavote defektuotą arba netinkamą prekę (t. y. ne tą, kurią užsakėte), tuomet prašome su mumis susisiekti ir pasiūlysime prekę nemokamai pakeisti nauja arba grąžinsime visus sumokėtus pinigus. Šiuo atveju grąžinamų prekių siuntimo išlaidas apmokėsime mes.


Kokioms prekėms ir kiek laiko galioja garantija?

Kokybės garantija yra suteikiama visoms Stipru.lt prekėms. Ši garantija dar kitaip vadinama teisine arba gamykline garantija. Jos galiojimo terminas gali skirtis: kaip ir kitos sąlygos, laikotarpis yra nurodytas gaminio aprašyme ar kartu su nusipirkto produkto sąskaita-faktūra, kuri atitinka ir garantinį lapą.


Kilus sunkumų rasti kompromisą tarpusavio (Stipru.lt bei pirkėjo) susitarimu, vartojimo ginčus neteismine tvarka mums padeda spręsti Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt. Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje https://ec.europa.eu/odr/